ျမန္မာျပည္ အခ်ိန္

သတင္းသစ္မ်ားမတင္နုိင္တာကိုနားလည္ေပးႀကပါ။ C-Box လည္း ပိတ္ထားပါတယ္။

woensdag 16 juni 2010

ေရကူးဝတ္စံုေၾကာ္ျငာရိုက္သည့္ျမန္မာေမာ္ဒယ္လ္ကိုေဝဖန္သူမ်ားျပား

နရီလင္းလက္ Wednesday,June16,2010
လန္ဒန္တြင္ ေက်ာင္းတက္ကာ ဓာတ္ပံု ေမာ္ဒယ္လ္ ျဖစ္ရန္ ႀကိဳးစားေနသည့္ ဟန္နီဦး ေခၚ Hazel Moe ကို ေရကူး၀တ္စံု ေၾကာ္ျငာ ႐ုိက္ကူးျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ေလ်ာ္ညီျခင္း မရွိေၾကာင္း ေ၀ဖန္မႈမ်ား အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ားတြင္ ပ်ံ႕ႏွံ႔ေနသည္။
                  ဟန္နီဦးကိုလူသိမ်ားသြားေစသည္ဟုဆိုေသာေၾကာ္ျငာ(ဓာတ္ပံု-purestorm.com)
ဟန္နီဦးသည္ ၁၆ ႏွစ္သမီးအရြယ္က လန္ဒန္သို႔ ေရာက္ရွိခဲဲ့ၿပီး ျမန္မာျပည္တြင္ ေနထုိင္စဥ္ကတည္းက ကေလး ေမာ္ဒယ္လ္ အျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ျခင္း၊ မဂၢဇင္းမ်က္ႏွာဖံုးမ်ား အတြက္ ဓာတ္ပံု ေမာ္ဒယ္လ္ လုပ္ျခင္းမ်ား ရွိခဲ့ၿပီး လန္ဒန္တြင္ ေက်ာင္းတက္ရင္း ေအဂ်င္စီမ်ားျဖင့္ ခ်ိတ္ဆက္၍ ေမာ္ဒယ္လ္ ျဖစ္ခြင့္ရရန္ ႀကိဳးပမ္းလွ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ေရကူး၀တ္စံု၄စံုႏွင့္႐ုိက္ကူးထားေသာဟန္နီဦး၏ဓာတ္ပံုမ်ားႏွင့္၎၏အလွဓာတ္ပံုမ်ားကိုေမာ္ဒယ္လ္၀က္ဘ္ဆိုက္ http://www.purestorm.com/profile.aspx?id=hazelmoe တြင္ ၾကည့္ရႈႏိုင္သည္။
“ျမန္မာမ်က္စိနဲ႔ ၾကည့္ရင္ေတာ့ မေကာင္းဘူး အေျပာခံရမွာ ျဖစ္သလို မေကာင္းတဲ့ အျမင္တမ်ဳိး ျမင္သြားေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒီေရကူး၀တ္စံု ဝတ္တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ညီမကို ေမလ္းေတြကေန ေ၀ဖန္တာေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ကိုယ့္အေနနဲ႔ ကေတာ့ အႏုပညာတခုဖန္တီးတယ္၊ အလုပ္တခုလုပ္တယ္လို႔ သေဘာထားၿပီး ျမင္ေစခ်င္ပါတယ္” ဟု ဟန္နီဦးက ဧရာ၀တီကို ေျပာသည္။
ဆက္လက္၍သူက“ျပည္တြင္းမွာဒီေမာ္ဒယ္လ္တေယာက္တည္းကပဲမင္းသမီးလည္းလုပ္တယ္၊ ေၾကာ္ျငာလည္း႐ုိက္တယ္။ျပည္ပမွာက်ေတာ့လိုင္းတခုတည္းနဲ႔ရပ္တည္လုိ႔ရေအာင္ေငြေၾကးရရွိမႈမွာ ကြာျခားတယ္” ဟု ေမာ္လ္ဒယ္လ္ မ်ား၏ ျမန္မာျပည္တြင္းႏွင့္ ျပည္ပ အေျခအေနကို ႏႈိင္းယွဥ္ျပသည္။
ျမန္မာျပည္တြင္ေမာ္ဒယ္ေအဂ်င္စီႏွင့္သင္တန္းဖြင့္လွစ္ထားသူတဦးကလည္းျမန္မာျပည္မွ ေမာ္ဒယ္လ္မ်ားအေနႏွင့္တျခားအာရွႏိုင္ငံမ်ားအထိေစ်းကြက္မခ်ဲ႕ထြင္ႏိုင္ရျခင္းမွာျမန္မာေမာ္ဒယ္လ္ မ်ား၏ ညံ့ဖ်င္းမႈေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲအခြင့္အေရးရရွိႏုိင္ရန္ခက္ခဲေနျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္ဟုသံုးသပ္သည္။
“ေမာ္ဒယ္ေတြရဲ႕ အႏုပညာ ဖန္တီးမႈေတြ ပိုၿပီးျပသႏိုင္တဲ့၊ လြတ္လပ္စြာဖန္တီးႏိုင္တဲ့ အခြင့္အလမ္းေတြကို ျပည္တြင္းမွာ အပိတ္ခံထား ရတာေၾကာင့္လည္း တျခားႏိုင္ငံေတြအထိ ေစ်းကြက္ မခ်ဲ႕ထြင္ႏိုင္တာပါ” ဟု ၎က ေျပာသည္။
ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္အႏုပညာကိုကြဲျပားျခားနားစြာၾကည့္ျမင္လက္ခံေပးႏိုင္မႈမရွိေသးသည့္ အားနည္းခ်က္မ်ားေၾကာင့္ႏိုင္ငံတကာအဆင့္သို႔ျမန္မာေမာ္ဒယ္လ္မ်ားယခုအခ်ိန္အထိ မေရာက္လာႏိုင္ေသးေၾကာင္း သူက ဆိုသည္။
“အ၀တ္အစားေၾကာ္ျငာရင္အက်ႌဒီဇိုင္းေပၚဖို႔အတြက္နည္းနည္းဟိုက္သြားတာရွိရင္ရွိမယ္၊တိုသြားတာရွိရင္ ရွိမယ္။ဒါေတြကိုသတိထားၿပီးမေပၚေအာင္လုပ္ေနရင္သဘာ၀က်တဲ့ဓာတ္ပံုတပံု၊ေၾကာ္ျငာတခုထြက္လာမွာ မဟုတ္ဘူး။ဒီလိုေတြ႐ုိက္တယ္ဆိုတာကလည္းအားလံုးကအလုပ္တခုလုပ္ေနတယ္လို႔သေဘာထားတာ။ ခက္တာကလည္း ျမန္မာျပည္မွာဆင္ဆာျပႆနာရယ္၊ယဥ္ေက်းမႈဆုိတာကုိ လြဲမွားစြာခံယူေနတာရယ္ပါပဲ” ဟု နာမည္ႀကီး ဓာတ္ပံုဆရာ တဦးက ဆိုသည္။
ျမန္မာျပည္ ေၾကာ္ျငာေစ်းကြက္တြင္ ေမာ္ဒယ္လ္မ်ားျဖင့္ ကုန္ပစၥည္းေၾကာ္ျငာသည့္ ေရစီးေၾကာင္း ေျပာင္းလဲလာၿပီးေနာက္ ေမာ္ဒယ္လ္မ်ား၏ အခန္းက႑ ပိုမိုႀကီးမားလာခဲ့သည္။
ေမာ္ဒယ္လ္မ်ားသည္ ကုန္ပစၥည္းအလိုက္၊ ေနရာေဒသအလိုက္ သ႐ုပ္ေဆာင္ရျခင္းမ်ား ရွိသည္ကို ျမန္မာလႈမႈ၀န္းက်င္တြင္ လက္ခံမႈနည္းပါး ေနေသးသည္ဟု ေမာ္ဒယ္ ခ်မ္းခ်မ္းက ေျပာျပသည္။
                          ေရကူးဝတ္စံုေၾကာ္ျငာ႐ိုက္သည့္ဟန္နီဦး(ဓာတ္ပံု-purestorm.com)
“႐ႈိးပြဲတခုေလွ်ာက္တယ္ဆိုဒီဇိုင္နာဆင္ေပးတဲ့စတိုင္ကျမန္မာမ်က္စိအျမင္နဲ႔မယဥ္ပါးဘူး။ဒီေတာ့လူေတြက သိပ္ လက္မခံခ်င္ဘူး။ေမာ္ဒယ္လ္နဲ႔မင္းသမီး၀တ္တာတူမွမတူတာ။၀တ္စားဆင္ယင္မႈအရယဥ္ေက်းမႈ ဆိုတာကို နည္းနည္းေလး ေလွ်ာ့ေပး သင့္ပါတယ္” ဟု သူက ဆက္ေျပာသည္။
ယဥ္ေက်းမႈဝန္ႀကီးဌာနမွအမ်ိဳးသမီးအၿငိမ္းစားပါေမာကၡတဦးကႏိုင္ငံတိုင္းတြင္ကိုယ္ပိုင္ယဥ္ေက်းမႈကို ထိန္းသိမ္းရန္လိုအပ္ေသာ္လည္းေျပာင္းလဲလာသည့္ေခတ္အေျခအေနအလိုက္လက္ခံရမည့္အရာကို လက္ခံရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊၀တ္စားဆင္ယင္မႈ၊ေနထိုင္သြားလာမႈမေျပာင္းလဲျခင္းကယဥ္ေက်းမႈကို ထိန္းသိမ္းေသာ မွန္ကန္သည့္ နည္းလမ္း မဟုတ္ေၾကာင္း သံုးသပ္ေျပာဆိုသည္။
“ဖက္ရွင္ေမာ္ဒယ္လ္၊ဓာတ္ပံုေမာ္ဒယ္လ္ေတြကျမန္မာ့အသိုင္းအ၀န္းမွာလက္ခံမႈနည္းေနေသးေပမယ့္ ျမန္မာအမ်ဳိးသမီးတေယာက္အေနနဲ႔Playboyေမာ္ဒယ္လ္သေဘာမ်ဳိး၊Nudeေမာ္ဒယ္လ္ သေဘာမ်ဳိးမဟုတ္ဘူးဆိုရင္သူ၀ါသနာပါတဲ့အႏုပညာတခုလုပ္တယ္လို႔လက္ခံႏိုင္ပါတယ္”ဟု ၎၏ အျမင္ကို ေျပာျပသည္။

ဟန္နီဦး (ေခၚ) Hazel Moe ၏ ဓာတ္ပံု၀က္ဆိုက္လင့္လိပ္စာမ်ား

Geen opmerkingen: