ျမန္မာျပည္ အခ်ိန္

သတင္းသစ္မ်ားမတင္နုိင္တာကိုနားလည္ေပးႀကပါ။ C-Box လည္း ပိတ္ထားပါတယ္။

woensdag 19 mei 2010

လူပဲြစား သတိထား

မဇၩိမသတင္းဌာန
ဗုဒၶဟူးေန႔၊ေမလ၁၉ရက္၂၀၁၀ခုႏွစ္၁၂နာရီ၃၁မိနစ္ .
အယ္ဒီတာခင္ဗ်ား …
စစ္ကိုင္းတုိင္း ကေလးၿမိဳ႕နယ္မွာရွိတဲ့ က်ေနာ္တို႔ ခ်င္းအမ်ဳိးသား ၁၄ ေယာက္ကို ပဲြစား ၂ ေယာက္က မေလးရွားႏိုင္ငံမွာ အလုပ္ရွာေပးမယ္လို႔ ေျပာၿပီးေတာ့ တေယာက္စီကေန က်ပ္ ၈ သိန္းခဲြစီ လိမ္ယူသြားပါတယ္။
ရန္ကုန္မွာ က်ေနာ္တို႔ ၁၄ ေယာက္ကို တလေလာက္ထားၿပီး ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ပတ္စ္ပို႔ လုပ္ေနတုန္းမွာပဲ အဲဒီ ပြဲစား ၂ ေယာက္ ထြက္ေျပးတိမ္းေရွာင္သြားပါတယ္။ ေငြကေတာ့ က်ေနာ္တို႔က အျပည့္ေပးၿပီးသားပါ။
ဒီႏွစ္ ဇန္နဝါရီလဆန္းမွာ ကေလးၿမိဳ႕ ေတာင္ဖီလာအရပ္မွာေနတဲ့ တေယာက္နဲ႔ အမည္မသိတဲ့ ပဲြစားတေယာက္ က်ေနာ္တို႔ဆီ ေရာက္လာပါတယ္။ သူတို႔က မေလးရွားသြားခ်င္ရင္ က်ပ္ ၈ သိန္းခြဲပဲ ကုန္မယ္၊ ၄ လအတြင္း သြားရမယ္၊ မသြားျဖစ္ရင္ ေငြျပန္ေပးမယ္လို႔ ေျပာၿပီး က်ေနာ္တို႔ ၁၄ ေယာက္ကို ရန္ကုန္ ေခၚသြားပါတယ္။
ဇန္နဝါရီလ ၁၃ ရက္ေန႔ကစၿပီး ရန္ကုန္တိုင္း ေက်ာက္တံတားၿမိဳ႕ ၃၅ လမ္း အထက္ဘေလာက္မွာ က်ေနာ္တို႔ကို ထားပါတယ္။ ၃ ရက္ေလာက္မွာ ပတ္စ္ပို႔လုပ္ၾကရပါတယ္။ တလေလာက္ေတာ့ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ထားပါတယ္၊ ေကြ်းပါတယ္။ ပတ္စ္ပို႔ ထုတ္ခါနီး ၅ ရက္ေလာက္အလိုမွာ လူလိမ္ ပဲြစား ၂ ေယာက္က ထြက္ေျပးသြားတာပါ။
က်ေနာ္တို႔အားလံုး ရန္ကုန္က ခ်င္းအမ်ဳိးသားေတြကို အကူအညီေတာင္းၿပီး ေနခဲ့ပါတယ္။ ဒီလ ၉ ရက္ေန႔က်မွ ကေလးၿမိဳ႕ကို ျပန္ေရာက္ပါတယ္။
ကေလးၿမိဳ႕ ေထာက္လွမ္းေရးတပ္ဖဲြ႔က တာဝန္ရွိသူ ၂ ေယာက္က ဒီလ ၁၁ ရက္ေန႔မွာ က်ေနာ္တို႔ဆီ လာၿပီး ပဲြစားလိမ္ကိစၥကို ေမးျမန္းခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ ၂ ေယာက္ကို ရွာေဖြသြားမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ ပ်ဥ္းခံုၾကီးရြာက ဦးဘာလ္းဟလို Val Hlo ၊ ဦးဗ်က္ကိုင္း Biak Kai ႏွင့္ ဦးလိုင္ကုပ္ Lai Kulh ၊ တာဟန္းက ဦးေက်ာ္ခြဲ Kyaw Khuai အပါအဝင္ ၄ ေယာက္၊ ေတာင္ဖီလာရပ္ကြက္က ဦးဗ်န္လြဲ Van Luai အပါအဝင္ ၄ ေယာက္ႏွင့္ မြန္တာရြာက ဦးေဒးဗစ္ဆြမ္း အပါအဝင္ ၃ ေယာက္ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီႏွစ္အတြင္းမွာ ကေလးၿမိဳ႕နယ္ကေန မေလးရွားကို အလုပ္လုပ္ဖို႔္ ထြက္ခြာသြားတဲ့သူက အနည္းဆံုး အေယာက္ ၂ဝဝ ေလာက္ ရွိပါတယ္။
အလုပ္အကိုင္အတြက္ သြားလာၾကရတာျဖစ္ေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔လို လူလိမ္မခံရေအာင္ အသိေပးတဲ့အေနနဲ႔ တင္ျပလိုက္တာပါ။

ဦးဘာလ္းလဟိုႏွင့္ ပ်ဥ္းခံုၾကီးရြာသားတခ်ဳိ႕
ကေလးၿမိဳ႕နယ္၊ စစ္ကိုင္းတုိင္း

Geen opmerkingen: