စိုးမိုး/ ၅ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၁၀
စာေပစိစစ္ေရးႏွင့္ မွတ္ပံုတင္ေရးဦးစီးဌာနက ျပည္တြင္းထုတ္ ပံုႏွိပ္မီဒီယာမ်ားတြင္ အရက္ႏွင့္ဘီယာ ေၾကာ္ျငာအားလံုးကို ယခုလ (၁) ရက္ေန႔မွ စတင္ ပိတ္ပင္လုိက္ၿပီျဖစ္သည္။
စာေပစိစစ္ေရးက ပံုႏွိပ္မီဒီယာတြင္ အရက္ဘီယာ ေၾကာ္ျငာမ်ားကို ၂၀၁၀ ႏွစ္သစ္တြင္ ေဖာ္ျပခြင့္မျပဳေၾကာင္း ၿပီးခဲ႔သည့္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ (၂၅) ရက္ေန႔ ရက္စြဲျဖင့္ ထုတ္ျပန္ထားသည့္အတိုင္း ပိတ္ပင္လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
“အရက္ ဘီယာ ေစ်းကြက္အသစ္ ထပ္တိုးဖို႔ ခက္သြားတယ္။ ဘီလ္ဘုတ္လည္း မရဘူးေလ။ ဂ်ာနယ္ေတြလည္း မရဘူး။ ပိုစတာတခုေတာ့ ထုတ္လုိ႔ ရေသးတယ္။ မားကတ္တင္းမွာေတာ့ နည္းနည္း အခက္အခဲ ရွိလာပါတယ္” ဟု ရန္ကုန္အေျခစိုက္ ေၾကာ္ျငာကုမၸဏီတခုက ေျပာသည္။
ယခုပိတ္ပင္မႈေၾကာင့္ အပတ္စဥ္ထုတ္ ဂ်ာနယ္မ်ား ထုတ္လုပ္မႈစရိတ္ ျမင့္တက္သြားၿပီး ေၾကာ္ျငာ ဒီဇိုင္းပညာရွင္မ်ား အလုပ္ပါးသြားေၾကာင္း သိရသည္။
“မဂၢဇင္းေရာ၊ ဂ်ာနယ္ေရာအတြက္ ေဆးေၾကာ္ျငာေတြ ပိုအားထားလာရတယ္။ အရင္ကေတာ့ စင္ကာပူေက်ာင္း အက်ိဳးေဆာင္ ေၾကာ္ျငာေတြနဲ႔ အရက္ေၾကာ္ျငာက ထုတ္လုပ္မႈစရိတ္ အေတာ္ကာမိတယ္။ အခုက ေက်ာင္းေၾကာ္ျငာကလည္း နည္းသြားၿပီ။ အရက္က ပိတ္လိုက္ၿပီ” ဟု ျပည္တြင္း ဂ်ာနယ္ေၾကာ္ျငာ တာ၀န္ခံတဦးက ေျပာသည္။
ယမကာကုမၸဏီမ်ားအနက္ ရွိရင္းစြဲ ေစ်းကြက္ရၿပီးသား အရက္၊ ဘီယာမ်ားအတြက္ အခက္အခဲမ်ားစြာ မေတြ႔ရေသာ္လည္း ေစ်းကြက္အသစ္ ထိုးေဖာက္မည့္ တံဆိပ္အသစ္မ်ား အခက္အခဲျဖစ္သြားေၾကာင္း သိရသည္။
အရက္ေၾကာ္ျငာမ်ားသည္ ျပည္သူလူထု အက်င့္စာရိတၱ ပ်က္ျပားေစႏိုင္သျဖင့္ ပိတ္ပင္ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း စာေပစိစစ္ေရးဟု အတိုေကာက္ေခၚသည့္ ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးဌာန လက္ေအာက္ရွိ ပံုႏႇိပ္သူမ်ား၊ ထုတ္ေ၀သူမ်ား၊ မႇတ္ပံုတင္ႏႇင့္ စာေပစိစစ္ ျဖန္႔ခ်ိေရးလုပ္ငန္းမ်ား ႀကီးၾကပ္မႈဗဟိုအဖြဲ႔က ထုတ္ျပန္ထားသည္။
Geen opmerkingen:
Een reactie posten