ျမန္မာျပည္ အခ်ိန္

သတင္းသစ္မ်ားမတင္နုိင္တာကိုနားလည္ေပးႀကပါ။ C-Box လည္း ပိတ္ထားပါတယ္။

dinsdag 29 december 2009

ပထမဆံုး ၿပိဳင္ပြဲဝင္ ၿပိဳင္ကားမ်ား အရည္အေသြးညံ့

    

ျမန္မာ့ပထမဆံုး ၿပိဳင္ကား ေမာင္းၿပိဳင္ပြဲကြင္း ျမင္ကြင္း (ဓာတ္ပံု - ဧရာဝတီ)


Tuesday, 29 December 2009 16:12 ဟိန္းေဇာ္
.ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပထမဦးဆံုး ၿပိဳင္ကား ေမာင္းၿပိဳင္ပြဲတြင္ အသံုးျပဳသည့္ ၿပိဳင္ကားမ်ား၏ စက္အရည္အေသြး ညံ့ဖ်င္းမႈေၾကာင့္ အရည္အခ်င္းရွိ ၿပိဳင္ပြဲ၀င္မ်ား ဆုႏွင့္ လြဲေခ်ာ္ခဲ့ရသည္ဟု ၿပိဳင္ကား ကၽြမ္းက်င္သူတို႔က သံုးသပ္ ၾကသည္။

အဆိုပါ Galaxy ၿပိဳင္ကားေမာင္း ၿပိဳင္ပြဲကို ဒီဇင္ဘာ ၂၇ ရက္ေန႔က က်င္းပခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အသံုးျပဳသည့္ ကားအစီးေရ ၂၀ အနက္ ၅ စီးခန္႔သာ စက္စြမ္းအား ေကာင္းမြန္ေၾကာင္း သိရသည္။
ၿပိဳင္ကား တခ်ိဳ႕မွာ ယွဥ္ၿပိဳင္ေနေသာ လမ္းေၾကာင္းေပၚတြင္ စက္ရပ္တန္႔သြားျခင္း၊ တစီးႏွင့္ တစီး အျမန္ႏႈန္း မတူညီျခင္း စေသာ လိုအပ္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ အရည္အခ်င္းရွိ ၿပိဳင္ပြဲ၀င္မ်ား နစ္နာခဲ့ရသည္ဟု ထိုင္းႏိုင္ငံတြင္ ၿပိဳင္ကားကြင္း ၂ ကြင္း တည္ေထာင္ထားသူ မစၥတာ ဂါနာကေျပာသည္။
“ေျပးလမ္းေပၚမွာ အရွိန္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ၿပိဳင္ကားကို ႏိုင္ႏိုင္နင္းနင္း ထိန္းၿပီးေမာင္းႏိုင္ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမာင္းေနရင္း ကားေတြက အရွိန္ေသသြားေတာ့ တကယ္ေမာင္းႏိုင္တဲ့ လူေတြ အပယ္ခံရတဲ့ စာရင္း ၀င္သြားၾကတယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။
ယင္းၿပိဳင္ကားေမာင္းၿပိဳင္ပြဲတြင္ အမ်ိဳးသား ၁၆ ဦးႏွင့္ အမ်ိဳးသမီး ၁ ဦး ပါ၀င္ယွဥ္္ၿပိဳင္ခဲ့ၿပီး ၿပိဳင္ပြဲမတိုင္မီ ေန႔စဥ္ေလ့က်င့္မႈ ပံုမွန္ျပဳလုပ္ထားေသာ အဆိုပါၿပိဳင္ပြဲ၀င္မ်ား အားလံုးနီးပါး အရည္အခ်င္းရွိကာ ၿပိဳင္ကားမ်ားကို ကြ်မ္းက်င္ႏိုင္နင္းစြာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေၾကာင္း ၿပိဳင္ပြဲစီစဥ္သူ တဦးကေျပာသည္။
“တာစထြက္ကတည္းက အရွိန္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ေမာင္းႏိုင္ေနတာဗ်ာ၊ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ ပတ္ေမာင္းၿပီးေတာ့ မၾကာဘူး၊ ကားက ဒီအတိုင္းစက္ေသၿပီး ထိုးရပ္သြားတယ္။ ဒိုင္ကိုလည္း ေျပာလို႔မရဘဲ ၿပိဳင္ပြဲကေန ထြက္လိုက္ရတယ္” ဟု ပထမအသုတ္တြင္ အပယ္ခံခဲ့ရေသာ ၿပိဳင္ပြဲ၀င္ အမ်ိဳးသား တဦးကဆိုသည္။
ယခုၿပိဳင္ပြဲသည္ ပထမအႀကိမ္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားစြာရွိေသးေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္လည္း တတ္ႏုိင္သမွ် လိုအပ္ခ်က္ နည္းေစရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း Galaxy Racing Karts Groupမွ နည္းျပ ဦးေအာင္ႏိုင္ဦးက ေျပာသည္။
တဦးတည္းေသာ အမ်ိဳးသမီး ၿပိဳင္ပြဲ၀င္ျဖစ္သူ မအိအိေခ်ာက “အရွိန္ကို မထိ္န္းႏိုင္ၾကတာလည္း ပါမယ္။ ေမာင္းေနရင္း ကားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား လည္လည္သြားတယ္။ တခ်ိဳ႕ကားေတြဆို စက္ရပ္သြားတယ္” ဟု ေျပာသည္။
အဆိုပါကားေမာင္းၿပိဳင္ပြဲကို ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္တြင္ က်င္းပမည့္ Myanmar Championship ၿပိဳင္ပြဲ အႀကိဳအျဖစ္ က်င္းပျခင္းျဖစ္ၿပီး ၿပိဳင္ပြဲမ်ားကို လာမည့္ ႏွစ္အတြင္း ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၄ရက္၊ ဧၿပီ ၁၈ရက္၊ ဇြန္ ၂၀ရက္၊ ၾသဂုတ္ ၂၂ ရက္၊ ေအာက္တိုဘာ ၂၄ ရက္ႏွင့္ ဒီဇင္ဘာ ၁၉ရက္ စုစုေပါင္း ၆ ႀကိမ္က်င္းပရန္ သတ္မွတ္ထားေၾကာင္း ၿပိဳင္ကားကြင္းပိုင္ရွင္ ဦးတင္ျမင့္ေအာင္က ေျပာသည္။
ၿပိဳင္ကားေမာင္းၿပိဳင္ပြဲတြင္ ပထမဆု က်ပ္ ၁၀ သိန္းကို ကိုေကာင္းျမတ္မိုး၊ ဒုတိယဆု က်ပ္ ၅ သိန္းကို ကိုေအးမင္း၀င္းႏွင့္ တတိယဆု က်ပ္ ၃ သိန္းကို ကိုေအာင္ႏိုင္ဦးက ရရွိခဲ့သည္။
ညေနပိုင္း ဆုခ်ီးျမင့္ပြဲ အခမ္းအနားသို႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မႉးႀကီးသန္းေရႊ၏ ေျမး ေနေရႊေသြးေအာင္ (ေခၚ) ဖိုးလျပည့္ တက္ေရာက္လာသည္ကို ေတြ႕ရသည္။
Galaxy ၿပိဳင္ကားေမာင္းကြင္းကို ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ႏို၀င္ဘာလ ၂ ရက္ေန႔က စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး ကြင္းအရွည္ မီတာ ၁၂၅၀ ေက်ာ္ ရွည္လ်ားကာ ဧရိယာ ၆.၅ ဧကက်ယ္၀န္းၿပီး 2 stroke ၁၅ စီး၊ 4 stroke ၅ စီးတို႔ျဖင့္ စတင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။

Geen opmerkingen: