ျမန္မာျပည္ အခ်ိန္

သတင္းသစ္မ်ားမတင္နုိင္တာကိုနားလည္ေပးႀကပါ။ C-Box လည္း ပိတ္ထားပါတယ္။

donderdag 3 juni 2010

ၾကယ္ငါးပြင့္သေဘၤာသားထက္ဝက္နီးပါးႏုတ္ထြက္

ဆလိုင္း ဟံသာစန္း
ၾကာသပေတးေန႔၊ဇြန္လ၀၃ရက္၂၀၁၀ခုႏွစ္၁၉နာရီ၅၄မိနစ္ .
နယူးေဒလီ(မဇၥ်ိမ)။ ။စီးပြားေရး ဦးပိုင္လီမိတက္ လက္ေအာက္သို႔ ေရာက္ရွိသြားေသာ ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္းမွ ထက္ဝက္နီးပါးမွ်ျဖစ္ေသာ သေဘၤာသား ၅၅ဝ ခန္႔သည္ ယခုလ ၁ ရက္ေန႔မွစတင္၍ အလုပ္ထြက္သြားၾကၿပီးလစာပိုမိုေကာင္းမြန္ေသာႏိုင္ငံျခားသေဘၤာလိုင္းမ်ားတြင္ အလုပ္ရွာၾကမည္ျဖစ္သည္။
တပ္မေတာ္ ဘ႑ာေရးရွာေဖြမႈအတြက္ ထူေထာင္ထားေသာ ဦးပိုင္က ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ခရီးသည္ႏွင့္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ကိုင္ေနေသာ ၾကယ္ငါးပြင့္သေဘၤာလိုင္းကို လႊဲယူအၿပီး ႏွစ္လအၾကာ သေဘၤာသား ၁၂၂၇ ဦးအနက္ အနည္းဆံုး ၅၅ဝ ဦး ႏုတ္ထြက္သြားၾကသည္။
’’ဝန္ထမ္းေဟာင္းေတြကို ဆႏၵသေဘာထား ေတာင္းခံၿပီးေတာ့ ဆက္လုပ္မယ့္လူကို ဆက္ခန္႔ပါတယ္။ ဆက္မလုပ္တဲ့လူကိုထြက္ခြင့္ေပးလိုက္ပါတယ္’’ဟုၾကယ္ငါးပြင့္အဆင့္ျမင့္အရာရွိိတဦးကမဇၥ်ိမကို ေျပာသည္။
ယေန႔အထိ သေဘၤာကုန္းပတ္ဌာနမွ ဝန္ထမ္း ၃၅ဝ ႏုတ္ထြက္သြားခဲ့ၿပီး အင္ဂ်င္ဌာနမွ ၂ဝဝ ဦး အလုပ္ထြက္သည္။
ႏုတ္ထြက္လိုေၾကာင္း ဆႏၵျပဳသည့္ ဝန္ထမ္းမ်ား၏ CDC(ContinuousDischargeCertificate)မ်ားကို ရန္ကုန္တုိင္း ေဒါပံုၿမိဳ႕ရွိ သေဘၤာသား အလုပ္အကိုင္ ၾကီးၾကပ္ေရးဌာန (SECD)သို႔ ယေန႔တြင္ အၿပီးသတ္ လႊဲေျပာင္းမႈျပဳလုပ္မည္ဟုသိရသည္။CDCတြင္သေဘၤာသားတဦး၏ သက္တမ္းတေလွ်ာက္လုပ္ကိုင္ခဲ့သည့္ သေဘၤာအမ်ဳိးအစား၊ လုပ္သက္အေတြ႔အၾကံဳႏွင့္ ကပၸတိန္တို႔၏ မွတ္ခ်က္မ်ား ပါရွိသည္။
ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္းသည္ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ႏိုင္ငံျခားသြား ကုန္တင္သေဘၤာ ၉ စီးႏွင့္ ကမ္း႐ုိးတန္းသြား သေဘၤာ ၁၆ စီး ပိုင္ဆိုင္ေသာ္လည္း ၁၃ စီးသာ ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ထားသည္။
ဦးပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္မႈေအာက္ ေရာက္လာၿပီးေနာက္ ဝန္ထမ္းမ်ားကို ထိန္းထားႏိုင္ေရး ၾကိဳးပမ္းမႈအျဖစ္ ၾကယ္ငါးပြင့္ကသေဘၤာအုပ္စု၄စုခဲြ၍လစာတိုးျမႇင့္ေပးရန္စီစဥ္လ်က္ရွိသည့္ၾကားကပင္ ႏုတ္ထြက္ၾကျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။
အုပ္စု -၁တြင္ ႏုိင္ငံျခား ခရီးေဝးသြား ကုန္တင္သေဘၤာမ်ားျဖစ္ေသာ ကိုကိုးကြ်န္း၊ ေက်ာက္ျဖဴ၊ က်ဳိင္းတံုတို႔ ပါရွိသည္။အုပ္စု-၂ တြင္ ႏိုင္ငံျခား ခရီးတိုသြား သေဘၤာမ်ားျဖစ္ေသာ ထားဝယ္၊ မာန္ေအာင္၊ စစ္ကိုင္း၊ မေကြးႏွင့္ မႏၲေလးတို႔ ပါဝင္သည္။ အုပ္စု - ၃ တြင္ ေမာ္လၿမိဳင္၊ စစ္ေတြ၊ Ocean Brave တို႔ ပါဝင္သည္။ အုပ္စု - ၄ တြင္ ကမ္း႐ိုးတန္းသြား ျပည္တြင္းခရီးစဥ္သံုး ျမစ္ၾကီးနားႏွင့္ ေတာင္ၾကီးတို႔ ပါဝင္သည္။
အုပ္စု ၁ သေဘၤာ၌ အျမင့္ဆံုး ကပၸတိန္ႏွင့္ Chief Engineer တို႔အား လစာေငြ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၅ဝဝဝ၊ အုပ္စု ၂ တြင္ ကန္ေဒၚလာ ၄၇ဝဝ ၊ အုပ္စု ၃ တြင္ ကန္ေဒၚလာ ၃၅ဝဝ ႏွင့္ အုပ္စု ၄ တြင္ ျမန္မာက်ပ္ေငြ ၇ သိန္းခြဲေပးရန္ လစာႏႈန္းထားအသစ္ကို ဇြန္ ၁ ရက္ေန႔မွစတင္၍ သတ္မွတ္ထားသည္။
သို႔ေသာ္ ယင္းလစာေငြႏႈန္းသစ္သည္ပင္ ႏိုင္ငံတကာ သေဘၤာလိုင္းၾကီးမ်ားႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္ပါက နည္းပါးေနေသးသည္ဟု သေဘၤာသားမ်ားက ေျပာသည္။
ႏိုင္ငံပိုင္ စီမံခန္႔ခြဲမႈေအာက္တြင္ ရွိခဲ့စဥ္က ကာလၾကာရွည္စြာ အရႈံးေပၚခဲ့ၿပီး ဝန္ထမ္းမ်ား ပိုလွ်ံေနခဲ့သလို ေမလကတည္းက စတင္၍ လူသစ္စုေဆာင္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ထားသျဖင့္ ယခုကဲ့သို႔ အစုလိုက္ အၿပံဳလုိက္ ႏုတ္ထြက္မႈ ျဖစ္ေသာ္လည္း မထိခိုက္ဟု ကုန္းပတ္ဌာနအရာရွိက ေျပာသည္။
ၾကယ္ငါးပြင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္းသည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ပင္လယ္ကမ္း႐ိုးတန္းအရွည္၁၉၃ဝကီလိုမီတာ(၁၁၉၉ မိုင္)တြင္အေနာက္ဘက္ရခိုင္ျပည္နယ္မွေတာင္ဘက္တနသၤာရီတိုင္းအထိခရီးသည္ႏွင့္ကုန္ပစၥည္း ပို႔ေဆာင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို တာဝန္ယူထားသည္။
ထို႔ျပင္ အေရွ႕ဖ်ား ခရီးစဥ္အျဖစ္ ဂ်ပန္၊ ေဟာင္ေကာင္၊ တ႐ုတ္၊ ေတာင္ကိုရီးယား၊ အေရွ႕ေတာင္အာရွ ခရီးစဥ္အျဖစ္ မေလးရွား၊ ထုိင္း၊ အင္ဒုိနီးရွား၊ ဖိလစ္ပုိင္၊ ဗီယက္နမ္ႏွင့္ အေနာက္ဘက္ ခရီးစဥ္အျဖစ္ အိႏိၵယ၊ သီရိလကၤာ၊ ဘဂၤလားေဒ့ရွ္၊ ပါကစၥတန္၊ ယူေအအီးႏွင့္ အေရွ႕အလယ္ပိုင္းႏိုင္ငံတို႔ရွိ ဆိပ္ကမ္းမ်ားသို႔ ကုန္စည္မ်ား ပို႔ေဆာင္ေပးေနသည္။



Geen opmerkingen: